6/22/2012

kratka tumačenja horoskopa

 Tokom letnjih meseci, na blogu siderallia.blogspot.com dva puta mesečno davaću kratko tumačenje natala ili godišnjih prognoza onima koji se za to jave.
Ukoliko ste zainteresovani, pišite mi sa svojim podacima rođenja i naznakom koje tumačenje želite; na blogu će biti objavljena astrološka karta/karte, vaš pseudonim ili ime, i tumačenje, tako da možete komentarisati, postaviti dodatna pitanja, itd.



 *************

NOSCE TE IPSVM
~ spoznaj samog sebe! ~

7 comments:

  1. Draga moja zvezdo Danice,moj zivot ustvari i zivot nije bio.Taj bol.patnja,suze mi i nisu vazni ako je to bila cena koju sam trebala da platim kosmosu zarad boljitka mog sina.Zbog njega bi mi sav taj pakao koji sam na zemlji imala vredeo da mu je bar natal perfektan.Sada bih bila najsrecnija osoba na kugli Zemaljskoj da me ne muci njegov PL90MESEC,MA180NE I UR I SA90SUNCE.Znate u moj pseci zivot se uplela prica mog muza ciji se otac ubio skocivsi pod voz,a to mi nije rekla njegova nimfo-majka do udaje.Saljem svoje podatke i muzeve(u braku samo 20 zvanicnih god bez obzira na moj uran u sedmoj) i sinove.Ja 21.05.1964 Zrenjanin u 22 i 45, saPAtnik 24.05.1964 Subotica a moje sunce,jedina svetlost u zivotu mom 03.11.1992 u 21 i 10 Subotica.E za njega mi pisite kako da mu poboljsam ovu inkarnaciju i ako moze za mene koji mi je naj povoljniji period za operaciju mioma jer mi neptun tranzitira prvom .Zeljno cekam odgovor.

    ReplyDelete
  2. Ljiljana, pozdrav
    mogu vam odgovoriti samo jednim tumačenjem - na osnovu toga što ste napisali, čini mi se da je najbolje da to bude tumačenje natalnog horoskopa za sina. To tumačenje bi došlo na red u drugoj polovini avgusta meseca.
    Ako vam ovo odgovara, zamoliću vas samo da mi se javite na mail sa informacijom o njegovom imenu (to neću objaviti, ali radi moje evidencije) i eventualno šifrom pod kojom da tumačenje ide.

    Danica

    p.s. da ne bi bilo zabune, molim vas pročitajte neke od prvih postova na blogu ovde, kako biste se uputili u tematiku ovog bloga i moj način rada.
    ja vam ne mogu ponuditi odgovor na pitanje kako da poboljšate bilo kojoj drugoj osobi inkarnaciju - niti verujem da je to moguće, svako je suštinski odgovoran za sebe i ne rađamo se nimalo slučajno u baš takvim-i-takvim okolnostima (pod datim astrološkim uslovima). mogu vam samo ponuditi kratko tumačenje natalnog horoskopa (za sina, u ovom slučaju), orjentisano na analizu ličnih najvažnijih osobina, kreativnih potencijala i 'najslabijih tačaka', uz astrološki savet kako ih izbalansirati za optimum životnog napretka i postignuća.
    (pogledajte primar tumačenja natalnog horoskopa za JUN 2012. ovde na blogu)

    ReplyDelete
  3. Pozdrav, Zmaje Noći

    može, potrebno je samo da ostaviš podatke (datum rođenja, tačan sat i minut rođenja i mesto rođenja + mesto boravka) i naznačiš koje tumačenje želiš (natal ili godišnje prognoze). možeš ostaviti ovde javno ili mi poslati na mail privatno, po volji.

    D.

    ReplyDelete
  4. Moze meni jedno tumacenje, posto je prvi put ikada malo jednostavnije...? :)

    ReplyDelete
  5. Nova sezona besplatnih tumačenja će ići krajem ovog meseca (april 2013.), već imam dosta porudžbina za to, ali mogu primiti još jedno; pošalji mi na mail svoje podatke rođenja (datum, godina, tačan sat i minut i mesto rođenja) uz napomenu pod kojom šifrom želiš da ide - mail je: astrouniverzum@gmail.com

    D.

    ReplyDelete
  6. moze i meni natalna karta? hvala unapred

    ReplyDelete